About Bezeq On Line

Website
Website
Employees
Employees
51-200 employees View all
Industry
Industry
outsourcing/offshoring
Description
Information
בזק און ליין היא חברה בבעלות מלאה של בזק והיא מתמחה, מאז הווסדה בשנת 2001, בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים במגוון תחומים ועולמות תוכן: * מוקדי שירות ומידע * מוקדי מכירות (טלמרקטינג) * מרכזי תאום פגישות (טלמיטינג) * ביצוע סקרים וטיוב נתונים * זימון תורים ואירועים * מענה אנושי לאחר שעות הפעילות של החברה כל אלה בשילוב מערכות טלפוניה ומחשוב מהמתקדמות ביותר - Voip, CRM, CTI IVR ועוד. כחלק מקבוצת בזק, קבוצת התקשורת הגדולה והמובילה בישראל, החברה נהנית מגב טכנולוגי חזק ומחוסן פיננסי. השיטה שלנו, בדרך שלכם: כך זה עובד: אתם מגדירים את הצרכים, המשימות והיעדים שלכם, ואנחנו - מקימים עבורכם את מוקדי השירות/המכירות והמערך הטכנולוגי המתאימים ביותר. בהמשך, נגייס, נכשיר וננהל את נציגי השירות בהתאמה מלאה לעולם התוכן שלכם ולמאפייני הפעילות במוקד. כל המידע מאובטח ברמה הגבוהה ביותר וכל פעילות ממודרת משאר עובדי החברה. נשמח לחדש לכם מתקני החברה הם מהחדישים בישראל והושקעו בהם משאבים רבים בטכנולוגיה, בתשתית, בציוד ובתכנון הנדסת אנוש. כשמדובר ב- Call Centers אנחנו גאים להוביל את התחום עם הידע המקצועי, האמצעים הטכנולוגיים, איכות המוקדנים ורמת השירות. אצלנו או אצלכם השירותים שלנו ניתנים במקום ובזמן המתאים לכם: אצלנו - במתקני בזק און ליין בבאר-שבע, האתר הגדול של החברה, ובקריית מלאכי שבו מצויים גם משרדי ההנהלה של החברה שני האתרים כוללים כ- 750 עמדות Contact Center וכ-1,100 נציגי שירות ומכירות. אצלכם – הקמת והפעלת המוקד בארגון שלכם בהתאם לצורך.

Bezeq On Line Alternatives

Industry
telecommunications
Industry
telecommunications
Industry
oil & energy
Industry
information technology & services
Industry
outsourcing/offshoring
Industry
Outsourcing/Offshoring

Frequently Asked Questions about Bezeq On Line

What is Bezeq On Line email format?

The widely used Bezeq On Line email format is {first}{l} (e.g. [email protected]) with 16.67% adoption across the company.


What is Bezeq On Line customer service number?

To contact Bezeq On Line customer service number in your country click here to find.


Who is the CEO of Bezeq On Line?

Avi Atias is the CEO of Bezeq On Line. To contact Avi Atias email at [email protected]. Or you may call 972 (0) 8 6260105


Supercharge your
Prospecting &
Outreach with
ContactOut
Supercharge your Prospecting &
Outreach with ContactOut

Search Portal

Find countless prospects outside of LinkedIn fast

Accelerate prospecting with instant access to 300M professionals from 30M companies with the right contact details.

Discover the source of our data

Learn more